Veelgestelde vragen

Betalingsmogelijkheden

Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn kunt u bij Autodemontage A-team met de onderstaande methodes betalen.
• iDeal
• Mastercard
• Visa
• Bancontact , Mistercash
• PayPal
• Maestro
• Vooraf overmaken middels telebankieren of bankoverschrijving
 

Bestellingen

Om de status van uw bestelling te kunnen inzien, kunt u met uw accountgegevens inloggen op onze website. Mocht u desondanks nog vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per telefoon, email, of livechat. Houdt u hierbij uw ordernummer gereed, dit versneld de service.
 

Voorraad en Levertijd

De voorraad in onze website is de actuele voorraad van Autodemontage A-team, welke direct voor u beschikbaar is. Mocht u een specifiek onderdeel zoeken welke niet direct voorradig is, kunt u een aanvraag plaatsen op onze website en via uw account een "Alert" aanmaken, via dit alertsysteem wordt u op de hoogte gehouden als het door uw gezochte onderdeel bij ons binnen komt. 
Onderdelen die voor 15:00u besteld en betaald zijn worden dezelfde dag nog controleerd, ingepakt en verzonden. U kunt er vanuit gaan dat deze onderdelen de volgende werkdag geleverd worden. Onder werkdagen wordt verstaan maandag t/m vrijdag.  
 

Garantie

Wij leveren al onze onderdelen standaard 3 maanden garantie. Autodemontage A-team hanteert de STIBA garantie- en leveringsvoorwaarden. Deze kunt u hier vinden.
 

Klachtenafhandeling

Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te laten zijn en te houden. Mocht er onverhoopt toch een klacht of een probleem met onze service of producten zijn, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht bij ons kenbaar maken door een email te sturen naar onze klantenservice. U stelt ons hiermede in de gelegenheid de klacht op te lossen. U zult binnen 5 werkdagen uitsluitsel krijgen over uw klacht.
Mocht onze reactie niet bevredigend zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting WebwinkelKeur waarbij Autodemontage A-team is aangesloten.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@autodemontageateam.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
 

Afbeeldingen

Afbeeldingen die u bij onze gebruikte onderdelen ziet staan, zijn afbeeldingen van dat betreffende onderdeel. Wij proberen zo zorgvuldig mogelijk de afbeeldingen te maken. Het kan voorkomen dat er meerdere onderdelen op één afbeelding aanwezig zijn, dit proberen zijn zo zorgvuldig mogelijk te specificeren.

ONDERDEEL NIET GEVONDEN?

Maak gebruik van de volgende mogelijkeheden:

Onderdelen aanvraag formulier of chat functie rechtsonder aan de pagina of gewoon even bellen op 010 - 4611 422.

Let op!

Bij het bestellen van een onderdeel heeft u de mogelijkheid om het kenteken of chassisnummer toe te voegen van u bestelling...WIJ CONTROLEREN HET ONDERDEEL MET DEZE GEGEVENS VÓÓR VERZENDING. HIER DOOR WORDT DE KANS EEN VERKEERDE BESTELLING VERKLEIND.